Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K59a22r30e80l 68C14a41c55h

18. 10. 2017 15:16

Při čtení jsem si vzpomněl na studentská léta. Občas jsme tam s kamarády zašli na černou třináctku a tác topinek s tatarákem. Tenkrát to zrovna frčelo - psal se rok 1966. Od té doby jsem tam nebyl. Že je dnes cena 0,4 l za 59 Kč není nic strašného. No a ta hospoda má svoje historické kouzlo. :-P

0 0
možnosti

Bylo to v roce 1990 nebo 91 a jako hrdy byvaly Prazak jsem tam zavedl nase mnichovske sousedy. Tradicni veprokedlozelo s vybornym cernym flekovskym tam prislo na rovnech tenkrat jeste 20 Kcs.

jake bylo prekvapeni, kdyz pak v repre bylo jedno kafe za 60 Kcs.

0 0
možnosti
Foto

Byl jsem tam v druhé polovině osmdesátých let a ta slavná Flekovská třináctka tehdy "voněla" jako voda ze žumpy. Pak už nebyl důvod ani příležitost tam jet znovu. Věřím tomu, že dnes, díky konkurenci, je to mnohem, mnohem lepší.

0 0
možnosti
Foto

R^je vidět že jste skutečně odborník na marketingR^

0 0
možnosti

Strop není z uvedeného roku, ale z 16 století. Jeden trám je dokonce z osmdesátých let. Nevím kolik tam nyní dělá lidí, ale v osmdesátých letech to byli dva lidi a jeden přicházel na brigádu. Myslím si, že o tom něco vím -řídil jsem jeho rekonstrukci.:-)

0 0
možnosti

Taky jsem tam dlouho nebyl, ale myslím,že dnes je už jen pro klientelu z D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 795x
Jsem docent na UTB ve Zlíně. Specializuji se na marketing, marketingovou komunikaci a řízení vztahů se zákazníky. V těchto oborech publikuji vědecké články a monografie. Mimo klasických výstupů jsem i držitel tří patentů.

Seznam rubrik