Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-).......Slušovice byly vždycky špička v nových zemědělských technologiích. František Čuba, po kterém dneska plivou byl manažer s vizí. Sehnal si odborníky, po 68. roce zaměstnal lidi vyházené z ministerstev, Slušovice jely. A měl vysoké sociální cítění. Jako Baťa, ale to už se dnes nenosí!

Když disident Havel, (který o zemědělství a jeho složitostech, neměl ánung), a prohlásil cosi o "temných slušovických nitkách" byl konec! Já jsem byl ve Slušovicích častým hostem a ještě po "sameťáku" jsem se na dostizích s Fr. Čubou jeho bratrem Josefem, potkával. I na Vás si pane autore pamatuji ! R^R^R^

3 1
možnosti

:-).....omlouvám se pane autore....nemínil jsem Vás, ale pana Trnku, kterého zmiňujete. byl jsem na několika jeho přednáškách.

1 0
možnosti
Foto

Máte tam uvedené špatné datum.. Mělo být asi 1987 a ne 1997..

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za upozornění! Opraveno.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 795x
Jsem docent na UTB ve Zlíně. Specializuji se na marketing, marketingovou komunikaci a řízení vztahů se zákazníky. V těchto oborech publikuji vědecké články a monografie. Mimo klasických výstupů jsem i držitel tří patentů.

Seznam rubrik